جج ویڈیو کیس، نون لیگی رہنما کے گھر چھاپہ 27 دسمبر 2019

  • Posted by Mian Zahoor ul Haq
  • at 12:13:00 AM -
  • 0 comments
جج ارشد ملک ویڈیوکیس کے سلسلے میں ایف آئی اے نے میاں میر کالونی میں ایک نون لیگی عہدیدار میاں رضا کی رہائشگاہ پر چھاپہ مار کر مختلف اشیاء قبضے میں لےلی ہیںجبکہ بیرون ملک مقیم میاں رضا کی فیملی اور وکیل نے ایف آئی اے کے اقدام پر انصاف دلانے کا مطالبہ کیا ہے ۔
مسلم لیگ نون کے عہدیدار میاں رضا کے وکیل محمد مظاہر کے مطابق بیرون ملک میں مقیم میاں رضا کی اہلیہ نے انہیں فون پر چھاپے سے متعلق آگاہ کرتے ہوئے بتایا کہ جب وہ میاں میر پہنچی تو رہائشگاہ کے بیرونی اور اندرونی تالے ٹوٹے ہوئے تھے۔
انہوں نے بتایا کہ گھر سے سی سی ٹی وی ریکارڈ سمیت کمپیوٹر اور دیگر دستاویزات غائب تھیں ، گھر میں بنے سیاسی دفتر سمیت رہائشی کمروں کے تالے توٹے ہوئے تھے اور کچھ ریکارڈ اور ضروری سامان غائب تھا۔
ایڈووکیٹ محمد مظاہر کا کہنا ہے کہ میاں رضا کا نام جج ارشد ملک کیس کے ساتھ جوڑا جا رہا ہے ، ایف آئی اے نے کارروائی سے قبل کوئی لیگل نوٹس تک نہیں بجھوایا۔
واضح رہے کہ گزشتہ دنوں مسلم لیگ نون کے مرکزی سیکریٹریٹ پر بھی ایف آئی اے نے چھاپہ مارا تھا جس کے خلاف نون لیگ نے اتوار کو احتجاجی ریلی نکالنے کا فیصلہ کیا ہے۔
Source-

Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 comments: